O meni

Prošlo je 10 godina od mog prvog čitanja knjige [psi].

U tih deset godina surađivao sam s autorom knjige i održao preko 40 prezentacija knjige [psi] i REI radionica, gostovao sam
Na rubu znanosti, Kanalu Ri i TV Nova, a kao gost predavač na Učiteljskom faksu u Rijeci na poziv prof.dr.sc. Darka Lončarića, te na Poslovnoj školi u Rijeci (PAR Ri).

Na 24.Kongresu psihologa u Opatiji 2016. sam sa suradnicima predstavio REI model i primjenu na potpunoj eliminaciji disleksije, napisao sam oko 40-tak kolumni na temu knjige [psi], te zadnjih četiri godine pomažem djeci s disleksijom, a odraslima pri primjeni REI modelu za osobnu rast i mentalne treninge. Autor sam poglavlja o primjeni REI modela u školstvu u uredničkoj knjizi dr.sc.Johna Moraveca.

Knjigu [psi] sam pročitao 18 puta, tumačenja poglavlja barem 5 puta, pa tako i sve debate i objave koje je autor Igor Kenda (Eros) napisao na društvenoj mreži. Upravo te debate su ga i potaknule za našu suradnju. Oduševljen knjigom [psi] i nakon autorove  prerane smrti odlučujem nastaviti njegov rad, kojim se bavim i danas.

Održao sam 14 modula interaktivna predavanja na Zoom platformi gdje smo svaki ponedjeljak obradili po jedan svijet iz knjige [psi], te u sklopu dva programa koje je organizirao Dalibor Petrinić i 18 tematskih predavanja iz knjige [psi].

A svakako pogledajte i gostovanje "Na kauču" kod odlične Vedrane gdje govorim o sebi i životnim temam koje su me i povezale s knjigom [psi] ili intervju s Daliborom Petrinićem.

Kako treba pomicati granice, tako sam gostovao i na popularnom kanalu Nauka i Misterije Balkan god izvrsnog Aleksandra Pavkovića urednika i novinara produkcije Balkan Info.

Primjedbe

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Gašpar ide na državno

Oj Zaro, oj Zarice, ne na kišu, ne na kišu, bez kabanice