Oj Zaro, oj Zarice, ne na kišu, ne na kišu, bez kabanice




Ovom pjesmicom iz naslova sam par puta započeo sat sa Zarom – jako simpatičnom djevojčicom koja mi uljepša dan.

Naravno, upoznali smo se jer ima disleksiju, a njezina mama impresivnu intuiciju i snažnu volju.

No, vratimo se mi na mene, pa ćemo o Zari i onda o mami – šećer na kraju ;)

Nemam svoju djecu, ali mi djeca zaista znaju uljepšati život, pa sam tako sav od sreće Zari pjevušio pjesmicu iz naslova, a Zara me popravljala da se to tako ne pjeva, a ja se pravio da to ne znam.

Jednog dana, tako ja nju zovem na Skype i umjesto Zare, crna slika i počne pjesmica s njezinog kompjuter »Oj Ano, oj Anice ne na kišu ...«

I u tom trenutku, pojavi se Zara s kabanicom. Naravno da sam riknuo od sreće, a iznenađenje je tek uslijedilo kasnije. Ja sam bio uvjerene da su je roditelji na to nagovorili jer je Zara inače jako sramežljiva.

No, ona je sve to sama osmislila!! A šta da vam kažem ...

Poslije se pokazalo da je sramežljiva  samo na prvu, a čim te upozna, postaje nemilosrdno direktna ;)

Inače je Zara vrlo predana našem radu, ima svoje uvjete, ali i rezultate kojima je oduševila ne samo mamu i tatu, već učiteljicu i logopedicu i to već u samom početku, da sam i ja sam ostao iznenađen.

Po preporuci autora metode, trebalo bi minimalno čitati normalni tekst za vrijeme rada, kada čitamo kodirani. Mama je tako čitala Zari, a snalažljiva i lukava Zara je tako zavoljela disleksiju jer evo, ne mora više čitati, pa zašto bi ona uopće više radila sa mnom ;)

Nije bilo druge, nego da promijenimo taktiku. Zara je prihvatila, dodala neke svoje uvjete, a kako je nastavila  s dobrim rezultatima svi smo zadovoljni kao i učiteljica koja kaže da vidi velike promjene i ogroman napredak doslovno iz mjeseca u mjesec.

Zato sam joj predložio ako možemo napraviti sliku s kabanicom i objaviti je uz neki tekst. A ona meni: „ Erik, a hoću li ja onda postati popularna?!“

Evo, sami procijenite ;)

Da, Zara je sve oduševila kako je brzo postala samostalna i kako brzo napreduje, iako osim mame nitko nije bio baš »oduševljen« da Zara počne raditi sa mnom.

Mama je tu bila sama protiv svih, a još se mučila i s bolešću.

Mama Sanja, svaka ti čast na ovoj intuiciji i povjerenju.

Sve ovo mi stvarno  daje velike potvrde i veselje od života.

Hvala vam svima!! Mami, tati, učiteljici, logopedici i naravno Zari.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Gašpar ide na državno